Een klacht of een geschil. Hoe gaat u daar mee om?
Is uw klacht over uw apotheek, ook met hulp van de klachtenfunctionaris, niet naar tevredenheid verholpen? Dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht in te dienen bij de geschilleninstantie openbare apotheken. Uw klacht wordt dan een geschil. Meer over de behandeling van een geschil vindt u in het geschillenreglement openbare apotheken. Om een geschil in te dienen, vult u het geschil formulier in wat u links op deze pagina onder "indienen geschil" vindt. U krijgt dan zo spoedig mogelijk bericht over de behandeling van uw geschil.
Voor het indienen van een geschil zijn griffierechten verschuldigd. Deze zijn:
Let op: SKGE behandelt alleen geschillen jegens openbare apotheken.
Mocht, na ontvangst van het door u ingevulde geschilformulier blijken dat uw apotheek niet is aangesloten bij de SKGE, dan zal de SKGE u hieromtrent berichten.
Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
088 0229100
info@skge.nl