geen
Een klacht of een geschil. Hoe gaat u daar mee om?
Is uw klacht over uw huisarts, ook, met hulp van de klachtenfunctionaris niet naar tevredenheid verholpen? U heeft de mogelijkheid om uw klacht in te dienen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Uw klacht wordt dan een geschil. Meer over de behandeling van een geschil vindt u in het geschillenreglement huisartsenzorg. Om een geschil in te dienen, vult u via de optie "indienen geschil" het formulier in. U krijgt dan zo spoedig mogelijk bericht over de behandeling van uw geschil.
Voor het indienen van een geschil zijn griffierechten verschuldigd. Deze zijn:
Let op: SKGE behandelt alleen geschillen jegens huisartsen, huisartsenposten, gezondheidscentra of zorggroepen.
Mocht, na ontvangst van het door u ingevulde geschilformulier blijken dat uw huisarts (of huisartsenvoorziening) niet is aangesloten bij de SKGE, dan zal de SKGE u hieromtrent berichten.
Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
088 0229100
info@skge.nl