Een klacht of een geschil. Hoe gaat u daar mee om?

Heeft u een klacht over uw huisarts? Vul dan onderstaand formulier volledig in en verzend het. U krijgt dan zo spoedig mogelijk bericht over de behandeling van uw klacht.

Uw klacht wordt behandeld zoals beschreven in het model klachtenregeling.

Let op: SKGE behandelt alleen klachten jegens huisartsen, huisartsenposten, gezondheidscentra of zorggroepen, die zijn aangesloten bij SKGE.

Mocht, na ontvangst van het door u ingevulde klachtformulier blijken dat uw huisarts (of huisartsvoorziening) niet is aangesloten bij de SKGE, dan zal de SKGE u hieromtrent berichten.

Door het indienen van de klacht geeft u SKGE toestemming de klachtinformatie uit te wisselen met de huisarts. Tevens geeft u de huisarts toestemming om informatie in relatie tot uw klacht te delen met SKGE.

Voordat u een klacht indient bij de SKGE adviseren wij u om eerst zelf de klacht met de huisarts te bespreken.




  Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
  Postbus 8018
  5601 KA Eindhoven
  088 0229100
  info@skge.nl