Stichting
Klachten en Geschillen
Eerstelijnszorg

Informatie en inzichten zo toegankelijk mogelijk maken voor iedereen
ONZE ONLINE
ZICHTBAARHEID
DATUM:
14 mei 2024

Klachten en geschillen bevatten waardevolle kennis over wat er speelt in de zorg. Als kennis- en expertisecentrum wil skge die informatie en inzichten zo toegankelijk mogelijk maken voor iedereen. Patiënten en zorgverleners kunnen leren van de kennis die wij met hen delen. Op die manier dragen we op een positieve manier bij aan de kwaliteit van de eerstelijnszorg, en aan de samenleving als geheel.

Ook via sociale media

Om op een laagdrempelige manier kennis te delen, maken we ook gebruik van sociale media. Zo kunnen we gemakkelijk een breed en gevarieerd publiek bereiken. Elk kanaal heeft zo zijn eigen doelgroep en zijn eigen manier van communiceren. LinkedIn is meer gericht op de professional, en Facebook en Instagram meer op de patiënt. En heeft u al eens één van onze podcasts beluisterd? Daar wordt de wereld van klachten en geschillen vanuit verschillende perspectieven benaderd, wat tot mooie en bijzondere gesprekken leidt.

Lex Mooy

Verbreding én verdieping

Regelmatig delen wij publicaties op al onze sociale mediakanalen. Daarbij komt een breed scala aan onderwerpen in de zorg aan bod. Het zijn interessante verhalen, waarin we bijvoorbeeld een toelichting geven op relevante uitspraken en klachten. In onze podcasts draait het meer om een verdieping van specifieke thema’s, waarbij we diverse gasten, collega’s en andere experts uitnodigen om hun verhalen en ideeën met u te delen.

Nieuwsgierig?

Volg skge dan op één (of alle) van onze social mediakanalen!

Waardevolle informatie en kennis uit de praktijk voor patiënt & zorgverlener