
Een klacht of een geschil. Hoe gaat u daar mee om?
Heeft u een klacht over uw huisarts en bent u er met hem of haar niet uitgekomen? De klachtenfunctionaris kan bemiddelen tussen u en uw huisarts om uw klacht op te lossen. Vul hiervoor het formulier "indienen klacht" volledig in en verzend het. U krijgt dan zo spoedig mogelijk bericht over de behandeling van uw klacht.
Uw klacht wordt behandeld zoals beschreven in het model klachtenregeling.
Let op: SKGE behandelt alleen klachten jegens huisartsen, huisartsenposten, gezondheidscentra of zorggroepen, die zijn aangesloten bij SKGE.
Mocht, na ontvangst van het door u ingevulde klachtformulier blijken dat uw huisarts (of huisartsvoorziening) niet is aangesloten bij de SKGE, dan zal de SKGE u hieromtrent berichten.
Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
088 0229100
info@skge.nl