Aantal klachten flink omhoog

De coronapandemie heeft onmiskenbaar invloed op het aantal klachten dat bij skge binnenkomt.


In het eerste kwartaal, dus voor de coronapiek, waren het er 295. In het tweede kwartaal daalde het aantal klachten naar 241. Nu de reguliere zorg weer (bijna) op het oude peil is, is het aantal ingediende klachten fors gestegen. In het 3e kwartaal zijn 397 klachten binnengekomen. Dat zijn er 108 meer dan in het derde kwartaal van 2019.

Naar alle nieuwsberichten

14 april 2022

Skge opent eigen podcastkanaal
Met gepaste trots introduceren we ons eigen podcastkanaal. Open gesprekken tussen jong en oud, ervaren en onervaren als professional en als mens: leren van en met elkaar rondom klachten en geschillen.

25 november 2021

Kennis- en ervaringscongres rondom klachten en geschillen in de zorg
Skge samen met De Geschillencommissie en een aantal toonaangevende kwartiermarkers behandelen thema’s als onderwijs, onafhankelijkheid, klantreis en de praktijk.

29 september 2021

Aansluitvergoeding automatisch laten incasseren? Hoe doet u dat?
Toestemming voor automatische incasso kunt u eenvoudig verlenen door in te loggen op de klantportal. Log in via de knop in het menu of via de link in dit bericht.